středa 16. listopadu 2016

Má reakce na smazání Wo.blgz.cz

Zaniklé Wo.blgz.cz To si takhle máte cca 7 let web Wo.blgz.cz, o který pravidelně pečujete, šperkujete ho, mačkáte do něj šťávu ze svého života..., a když zas jednou chcete přidat nový článek, tak se místo blogu objeví (s)prostý nápis: "Došlo k plánovanému ukončení provozu služby Blog. Služba WZ-Blog ke dni 4.11. 2016 definitivně ukončila svojí činnost. Děkujeme za pochopení. Tým webzdarma.cz".

Hromadný e-mail mi spadl do spamů a dát to upozornění na začátek stránky (jako tam dávali reklamu) provozovatele nenapadlo.

Mám to štěstí, že se snažím být zenbuddhista a uznávám názor: jelikož se vše mění, neměli bychom ulpívat na "stálostech", protože to by pak zákonitě vedlo k utrpení. Takže jsem neměl potřebu rozmlátit nějakou část mého pokoje, jen jsem si trochu postesknul a pak se na to podíval z té pozitivní stránky. Je to přílezitost začít znovu a lépe/ jinak.

Chystám se tedy vyzkoušet různé blogovací platformy a postupně si z nich vybrat tu, která se mi bude zamlouvat nejvíc.


Navíc jsem zjistil, že ne vše je ztraceno, protože něco z Wo.blgz.cz je na Wayback Machine.

Autor článku: Sebastián Wortys

Žádné komentáře:

Okomentovat